Mededeling - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Vera Bongaerts - WaarBenJij.nu Mededeling - Reisverslag uit Genadendal, Zuid-Afrika van Vera Bongaerts - WaarBenJij.nu

Mededeling

Door: Vera Bongaerts

Blijf op de hoogte en volg Vera

03 September 2015 | Zuid-Afrika, Genadendal

Lieve schatten,

Er was wat verwarring over de namen die ik gebruik in de verslagen. Ik wil de namen voor mezelf duidelijk hebben maar heb dit niet op internet willen plaatsen. Deze namen heb ik gisteravond allemaal weer van internet afgehaald, vooral omdat iedereen mijn verslagen kan lezen.
De namen die ik vanaf nu zal gebruiken zijn fictief. De reden is dat ik hiermee de vertrouwelijkheid van de gesprekken waarborg.

Amen.

X Vera

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Vera

Actief sinds 29 Juli 2015
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 6808

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2015 - 20 Januari 2016

Zuid- Afrika

28 Juli 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: